kLik SiNi sAyA SuKe

Wednesday, April 27, 2011

selamat tinggal sayang


terbang
Google Image

selamat tinggal sayang....
satu ungkapan yang terpaksa ku luahkan....
jari-jemariku menari di papan telefon bimbitku...
menyatakan ku terpaksa pergi meninggalkanmu...
hatiku sayu...langkahku longlai....

sayang....
terlalu sekejap kau dan aku bersua...
rinduku padamu masih belum terbalas...
ku nantikan kepulanganmu sebelumku berpisah denganmu....

sayang....
jiwaku tersentuh tatkala melihatmu, ku nampak airmatamu...
hatiku sedih....
satu ungkapan yang takkan ku lupakan sayang...
'jangan pergi sayang, jangan tinggalkan abang, abang berat ingin melepaskanmu'
tapi apakan dayaku ku terpaksa...
membawa diriku nun jauh darimu...
relakan pemergianku...
restuilah langkahku...
akanku kembali kepada dirimu...
nantikan kepulanganku sayang...
sesungguhnya ku amat merindui dirimu....

14 comments:

Khairul Antasha said...

moga baik2 saja sayang

AkuMuzikFilem said...

sayu sekali bunyinya. moga bertemu kembali dengannya segera=). tapi napa pergi kalau sudah tahu akan bersedih? kenapa tinggalkan dia, atas urusan apa? jangan sedih2, perpisahan itu sementara saja

AkuMuzikFilem said...

sayu sekali bunyinya. moga bertemu kembali dengannya segera=). tapi napa pergi kalau sudah tahu akan bersedih? kenapa tinggalkan dia, atas urusan apa? jangan sedih2, perpisahan itu sementara saja

cpahniza said...

alahai cdeynyaaa...dok jauh heaa...xpa nnt jmpa lg eh...^_^

Inspirationalefeks said...

moga sihat sebentar, gembira pun datang :)

zatil said...

eheh.

datang follow sini :) i need your help, please gimme your vote. kindly check my blog please :P
girlblogandmystory.blogspot.com

Qaseh dalia adelia said...

KENAPA NI .. KALAU SYG KENAPA PERLU PERGI TINGGALKAN DIA KESORANGAN HUHU..

AkuMuzikFilem said...

tahnya, sokong dengan qaseh d atas. kalau dah sayang napa tinggal? erm, nt dah jumpa balik, wat la 1entri khas pertemuan kembali kamu dengan dia

AkuMuzikFilem said...

tahnya, sokong dengan qaseh d atas. kalau dah sayang napa tinggal? erm, nt dah jumpa balik, wat la 1entri khas pertemuan kembali kamu dengan dia

ctpayong said...

wallah...walangnya hatimu.

bertenang, dia pasti pulang ke sarang.

ghost writer said...

pasti ada alasan yang cukup kuat sehingga jalan perpisahan harus dipilih.pasti ada hati yang belum terisi sehingga harus menyisihkan hati yang semakin terisi...

semoga pertemuan akan datang lebih berharga.

FreESiA said...

- khairul antasha -

thanks dear.



- AkuMuzikFilem -

tinggalkan dia kerana terpaksa. tetapi akan kembali tak lama lagi. atas urusan yang tak dapat dielakkan. andai dia sanggup berkorban masa, tentu freesia tak tingggalkan dia.



- cpahniza -

aah. duk jauh. tu la,tak sabar nak jumpa dia lagi =)



- Inspirationalefeks -

hehe. betul-betul. gembira selalu.



- zatil -

thanks sebab follow blog freesia =)



- Qaseh dalia adelia -

terpaksa yang.

FreESiA said...

- khairul antasha -

thanks dear.



- AkuMuzikFilem -

tinggalkan dia kerana terpaksa. tetapi akan kembali tak lama lagi. atas urusan yang tak dapat dielakkan. andai dia sanggup berkorban masa, tentu freesia tak tingggalkan dia.



- cpahniza -

aah. duk jauh. tu la,tak sabar nak jumpa dia lagi =)



- Inspirationalefeks -

hehe. betul-betul. gembira selalu.



- zatil -

thanks sebab follow blog freesia =)



- Qaseh dalia adelia -

terpaksa yang.

FreESiA said...

- AkuMuzikFilem -

terpaksa pergi jauh sementara waktu. insyaAllah, i'll make an entry about it.



- ctpayong -

aah.betul tu. terbang jauh macam mana pun, akan kembali ke sarang jua. melainkan sarang tu telah rosak.



- ghost writer -

amin. semoga segalanya kembali ke sediakala.